שימוש בחוכמת ההמונים שמסייעת למכירות


שימוש בחוכמת ההמונים על מנת לבנות את המוצר האופטימאלי - יצירת קשר עם מספר רב של אנשים בלתי תלויים ושאין קשר ביניהם על מנת שיגידו מה הם חושבים על המוצר. בהתאם לתשובות לבצע את ההתאמות הנכונות כדי לענות על הצריכים של השוק.
חוכמת המונים עוזרת בתהליכי הבקרה של ביצועי המוצר ושינויי שוק תכופים. כך אנו נמצאים לפני מגמות שוק ולא מגיבים להן.

להשתמש בחוכמת ההמונים על מנת לבנות סיפור מותג - שניתן יהיה להשתמש בו לאחר מכן לבניית החומרים השיווקיים, לוגו, פרופיל חברה, וערוצי שיווק מתאימים.


שימוש במיקור ההמונים כדי להגדיל מכירות

מיקור ההמונים מאפשר קבל שירותים, רעיונות או תוכן על-ידי קבוצה גדולה של אנשים, במיוחד מן הקהילה המקוונת, ולא רק מאפיקי שיווק מסורתיים שהכרנו. הוספת מיקור המונים למחלקת המכירות יעזור להגדיל באופן משמעותי את המכירות. מכיוון שניתן להגיע לצמיחה ללא צורך בשינוי או הגדלת מבנה מחלקת המכירות או השקעה גדולה יותר באנשי מכירות שטח. באמצעות מיקור ההמונים ניתן במהירות ליצור עסקים חדשים על-ידי: הגעה לשווקים גיאוגרפיים חדשים ללא נוכחות פיזית, נוכחות מקומית, ללא תלות במרחק עם יכולת להגיע למגזרים עסקיים עם קשרים וניסיון, להיות זמין באמצעות מיקור המונים וריבוי מכירות בערוצים ושיטות מבוסס-רשת מכירות


מיקור המונים מתייחס למצב שבו על מנת לבצע משימה – במקרה זה מכירות זו המשימה –ניתן לנצל את ההמון הבלתי-מוגדר רחב קהל, קבוצה גדולה של אנשים או הקהילה, ולרתום אותו למכירות במקום להשתמש רק במומחים, קרי סוכני מכירות. מיקור המונים אתה יכול לנצל את היתרון של חסר גבולות המכירות פריסה רחבה של הקהילה. אתה יכול לרתום את הכוח של מאגר עצום של ידע, מומחה מיומנויות כדי לתת לך יתרון תחרותי ללא השקעה צוות חדש.


מותגים מתחילים לבקש מלקוחות, עובדים, צד שלישי או גורם בלתי תלוי, להיות משפיעני קהילה שמניעים את המותג. יש הרבה סיבות טובות למה הרעיון הזה עובד ומתאים לתרבות הצריכה כיום. מינוף נכסים כמו לקוחות, עובדים, משפיעים זה פשוט עסק חכם. כמעט כל המלומדים מסכימים כי הקונים מושפעים יותר מאשר אי פעם על ידי חברים, משפחה, מאנשים שהם סומכים עליהם. להגיע אל קהל של אנשים, להכיר ולבטוח בך יש בזה היגיון עסקי טוב. יש קשר חזק, מהימן, אמין והם יכולים להגיע לחברים שלהם בקלות, לעיתים קרובות בשמך. הלידים טובים ביותר אלה כאשר חבר או מנהיג מדבר, אנשים מקשיבים. אנחנו יודעים את זה שלמותגים יש הרבה פחות שליטה על הסיפור שלהם ואת תמונת היום מאשר בשנים עברו - רשתות חברתיות, אינטרנט וניידים העבירו את הכוח לצרכנים. הצרכנים. מחקרים הראו באופן עקבי שהמלצה של חבר או מנהיג דעה גרם לנאמנות מותג חזק יותר יותר למותג. מינוף ההמון כ "נכסים" מפחית באופן דרמטי את עלויות רכישה. ברמה הבסיסית ביותר, ערוצים חברתיים מעלים את המותג וכוח המכירות שלו (ללא תקורה) כך הם פותרים את אחד האתגרים הגדולים ביותר של מותגים: יצירת קונה פוטנציאלי תמידי שנמצא בשוק, קהילה שהיא תמיד פעילה – מה שמעלה את כמות הפניות, מגביר פרסום ומעביר מידע חיובי לגבי המותג.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה